2012. november 18., vasárnap

Diétázóknak szeretettel...

... ajánlom ezeket a szaloncukrokat :) Egyre több helyen láttam és én is kedvet kaptam hozzájuk. Bár nem szeretem a monoton munkákat, de most valahogy ezek is szívesen készültek. Nem tudom ki hogy van vele, de nekem gyerekkorom szaloncukorjai jobban tetszettek a mostaniaknál. Biztos sokan emlékeztek még rá, alul a fehér, bevagdosott papír, felette a színes sztaniol. Ezt a retro formát próbáltam elkészíteni, először fehér vászon, cikk-cakk ollóval vágva, majd a kezembe akadt egy tekercs régi madeira csipke és elképzeltem... Nézegettem, a méret pont jó volt, a csipke egyszerű, és szépséges, finom, gyorsan meg is varrtam, annyira tetszik hogy nem tudok betelni vele. Sajna nem találok itt a környéken ebből az egyszerű, vékonyabb madeira csipkéből.
Egy ideje már nem teszünk mást a karácsonyfára, mint a horgolt díszeimet, idén kiderül hogy mutatnak majd mellettük ezek a szépséges színes "cukorkák". 




2 megjegyzés:

Zsimama írta...

Nagyon szépek a szaloncukraid.
Szépen fognak mutatni a fán.)))
Én pár éve már csak ilyen szaloncukrokat teszek a fára.

Era - SK írta...

Köszönöm, olyan jó volt készíteni őket :)