2012. november 14., szerda

Elkapott a karácsonyi láz

Pár hete elkapott a karácsonyi láz :) Egy volt kolléganők kérésére horgoltam karácsonyi ajándékkísérőket, ott kezdődött. Aztán ahogy olvasgatom a blogokat, egyre több helyen látom, hogy másnál is beindult a karácsonyi készülődés, így lassan teljesen a karácsony bűvöletébe kerülök, pedig talán még korán van.
Szeretem a karácsonyt, megnyugtat. Az ünnepi rohanást, a most divatos shoppingolást kihagyom :) Inkább a kicsi adventi vásárok hangulata ami megfog, szeretem a kézművesek termékeit csodálni. Érezni, hogy ki az akinek a szíve is ott van a portékáiban, és ki az akinek ez csak üzlet . Azt mondják csak képzelem :) de én nem hiszek benne.

Ezek a horgolt csillagok és mikulások készültek ajándékkísérőként. Utána pedig jók lesznek dísznek a karácsonyfára :) Nem szeretem a sok díszes papírt, csillogó masnikat, 2 percig élnek, tündökölnek, majd a kukában végzik. Szívesebben csomagolok textilbe, ami később újra használható, vagy egyszerűen csak saját készítésű, több funkciós díszeket készítek a csomagokra, mint ezek:



Nagy kedvenceim a mikulások és karácsonyi manók sem maradhatnak ki idén, azt hiszem nem ők voltak az utolsók :) Aprólékos, pepecs munka mindegyik, de az eredmény kárpótol a szemkáprázásért, ujjzsibbadásért. Tavaly rengeteg hóembert is horgoltam, most várom a havat, akkor talán hozzájuk is megjön a kedvem.



Nincsenek megjegyzések: