2012. november 14., szerda

Horgolt gyűrűk

Úgy érzem magam, mint kislány koromban, mikor naplót írtam, azt sem olvasta senki :) A bloggal is így vagyok most, napok óta nem nőtt a látogatottság, rendszeres olvasóm sincs még, de azért kitartóan írom a bejegyzéseket :)

Szóval horgolt gyűrűk... ez a 4 db kérésre készült, egyik kisfiam óvodás barátnőjének, azóta megkapta és nagyon tetszett neki :) Remélem a többiek is célba értek azóta és elnyerték új tulajdonosuk tetszését. Esténként szívesen horgolok apróságokat filmnézés közben. Már régóta nem nézek tv-t, már sem időm, sem kedvem hozzá. A helyszínelős sorozatokat viszont kedvelem és mikor esténként megnézek 1-1 részt, muszáj közben matatnom, erre pont jók ezek az egyszerű apróságok.
A legnagyobb bajom, hogy szeretem azt készíteni, amihez éppen kedvem van, nehezen dolgozom kérésre, mert persze pont akkor, pont ahhoz nincs kedvem, amit kértek tőlem :) Nem tudom csak én vagyok így vele?

Szóval a gyűrűk :) Kicsi lányom felajánlotta hogy lesz a kézmodellem, kicsit sötétek a képek, este nem bírok jót fényképezni.



 

Nincsenek megjegyzések: