2012. november 5., hétfő

Hogy mutassak is valamit...

Waldorf jellegű manók

A neten talált leírások és saját szabásminták alapján készültek. Szerencsére sok-sok kedves, segítőkész emberke van, aki önzetlenül megosztja a tudását, így bár kicsit döcögősen, de elkészültek.
Nagyon szerettem készíteni, főleg az apróságokat, igazi babával még nem próbálkoztam, leragadtam a manóknál. Puha bébiplüssből készültek gyapjú töltettel, igazi ölelnivaló, szeretnivaló apróságok lettek. Az első kettő "mintadarabon" még gondolkodom, hogy lefotózzam e, de azt hiszem igazságtalan lenne velük szemben, ha őket nem mutatnám.


Ő pedig Róza baba, bár hivatalosan csak manócska, de már kicsit nagyobb mint a társai. A sapiját és a virágokat pamutfonalból horgoltam, igazi "természetes" lányka ő is.

Pár hónapja készültek több társukkal egyetemben, akiket sajnos nem fényképeztem le.

Nincsenek megjegyzések: